Пошуковий запит: (<.>A=Філіна С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Філіна С. В. Теоретико-методологічне обгрунтування процесного менеджменту [Електронний ресурс] / С. В. Філіна // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2013. - Вип. 2(1). - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2013_2(1)__13
|
2. |
Філіна С. В. Моніторинг практики процесного підходу в організаціях і на підприємствах торгівлі системи споживчої кооперації [Електронний ресурс] / С. В. Філіна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 299-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)__44
|
3. |
Філіна С. В. Генезис проблеми процесного підходу у торговельному менеджменті системи споживчої кооперації [Електронний ресурс] / С. В. Філіна // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2011. - Вип. 19. - С. 376-380. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2011_19_64
|
4. |
Філіна С. В. Аналіз розвитку системи споживчої кооперації на засадах процесного менеджменту [Електронний ресурс] / С. В. Філіна // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 3. - С. 114-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_3_24
|
5. |
Філіна С. В. Економіко-математична формалізація ефективності впровадження процесного менеджменту на торговельних підприємствах споживчої кооперації Полтавського регіону [Електронний ресурс] / С. В. Філіна // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2015. - Вип. 1. - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2015_1_27
|
6. |
Філіна С. В. Корпоративні інформаційні системи: проблеми впровадження та аналіз ефективності у процесі управління [Електронний ресурс] / С. В. Філіна // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 2. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_2_24
|
7. |
Філіна С. В. Методичний підхід до прогнозування ефективності діяльності підприємств Полтавського регіону на засадах процесного менеджменту [Електронний ресурс] / С. В. Філіна // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2016. - Вип. 3. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2016_3_11
|
8. |
Філіна С. В. Науково-прикладні проблеми впровадження процесного менеджменту на торговельних підприємствах споживчої кооперації [Електронний ресурс] / С. В. Філіна // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2019. - Вип. 3. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2019_3_13
|
9. |
Філіна С. В. Концептуальні засади впровадження процесного менеджменту на торговельних підприємствах споживчої кооперації [Електронний ресурс] / С. В. Філіна // Бізнес Інформ. - 2019. - № 10. - С. 260-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_10_38 Досліджено концептуальні засади упровадження процесного менеджменту, що зумовлено необхідністю реалізації практичних заходів з побудови механізму управління процесами, які відповідатимуть сучасним умовам функціонування торговельних підприємств споживчої кооперації (СК). Враховуючи, що впровадження процесного менеджменту на торговельних підприємствах СК забезпечить оптимізацію витрат, соціальні та економічні ефекти, запропоновано етапи його реалізації у вигляді структурно-логічної схеми. Дотримуючись інтеграційного підходу до управління, обгрунтовано, що в економічній системі, яка розвивається в сучасних умовах глобалізації та євроінтеграції, процесний менеджмент необхідно впроваджувати за рахунок оптимізації співвідношення заходів на державному рівні, та на рівнях Укоопспілки і підприємств. Проведено аналіз науково-методичних підходів до визначення концептуальних засад впровадження процесного менеджменту на торговельних підприємствах СК, які доповнюють вже діючі програми та сприяють підвищенню рівня управління бізнес-процесами із метою посилення зорієнтованості на потреби споживачів; забезпеченню ефективності бізнес-процесів та економічному розвитку споживчої кооперації. Під оптимальним варіантом удосконалення управління торговельними підприємствами розуміється: оптимізація реалізації функцій управління і бізнес-процесів через поліпшення системи планування, обліку та контролю за основними показниками діяльності підприємства; удосконалення управління виробничими ресурсами і запасами; підвищення ефективності управління інноваційними процесами. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямі є розробка методичних засад оптимізації бізнес-процесів як об'єктів процесного менеджменту.
|
10. |
Філіна С. В. Процесний менеджмент як інструмент ефективного функціонування торговельних підприємств споживчої кооперації [Електронний ресурс] / С. В. Філіна // Галицький економічний вісник. - 2019. - № 6. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2019_6_17
|